Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

Το ΓΕΛ Καλαμωτής έχει έδρα την Καλαμωτή, χωριό της Νότιας Χίου, το οποίο βρίσκεται σε απόσταση 24 χιλιομέτρων από την πρωτεύουσα του νησιού. Το σχολείο καλύπτει μια περιοχή ακτίνας 30 περίπου χιλιομέτρων και 12 οικισμών. Ο μαθητικός πληθυσμός του σχολείου προέρχεται από εννέα (9) Μαστιχοχώρια ( Μεστά, Ολύμποι, Πυργί, Αρμόλια, Καλαμωτή, Βέσσα, Ελάτα, Λιθί, Πατρικά) και τρεις (3) μικρότερους οικισμούς ( Λιμένα Μεστών, Εμπορειός και Κώμη) και τα τελευταία 10 χρόνια παραμένει σταθερός, γύρω στους 50 μαθητές/τριες. Οι αλλοδαποί μαθητές του σχολείου αποτελούν το 27% του μαθητικού δυναμικού του και οι περισσότεροι έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα

Οι μαθητές μεταφέρονται στο σχολείο με λεωφορεία του ΚΤΕΛ και ταξί. Το πρώτο δρομολόγιο ξεκινά από τα χωριά στις 6:45 π.μ., ενώ το μεσημέρι οι μαθητές που κατοικούν στα πιο μακρινά χωριά επιστρέφουν στα σπίτια τους στις 15:00μ.μ.

Κατά το σχολικό έτος 2020-21 το μαθητικό δυναμικό του σχολείου ήταν 52 μαθητές και μαθήτριες, 17 στην Α ? τάξη , 20 στη Β ? και 16 στη Γ ?. Το σχολείο λειτούργησε με τρία τμήματα, ένα για κάθε τάξη, και όλες τις ομάδες προσανατολισμού της Β? και της Γ ? τάξης. Λειτούργησε επίσης πρόγραμμα παράλληλης στήριξης μαθητή του σχολείου.

Από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου η διευθύντρια ήταν επί θητεία, 7 εκπαιδευτικοί είχαν οργανική θέση και 8 εκπαιδευτικοί, 4 μόνιμοι και 4 αναπληρωτές, δίδασκαν στο σχολείο με διάθεση από άλλα σχολεία.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία

Το σχολείο χαρακτηρίζεται για το ζεστό κλίμα μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, την απουσία τοπικισμού, παρά την προέλευση των μαθητών/τριών από διάφορα χωριά, και την απουσία ρατσιστικής συμπεριφοράς.

Σημεία προς βελτίωση

: Λόγω έλλειψης ψυχολόγου στη σχολική μονάδα απαιτείται η συνεργασία του σχολείου με ειδικούς επιστήμονες, οι οποίοι θα θωρακίσουν τις σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών, μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών και μεταξύ σχολείου και οικογένειας.

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία
Η επίλυση όλων των ζητημάτων που προκύπτουν γίνεται με δημοκρατικές διαδικασίες. Σημεία προς βελτίωση

: Δημιουργία σύγχρονου Εργαστηρίου Πληροφορικής, απόκτηση διαδραστικού πίνακα, αναβάθμιση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού, ανάγκη διορισμού υπεύθυνου/ης σχολικής βιβλιοθήκης και τεχνικής υποστήριξης για τη σωστή λειτουργία των εγκαταστάσεων του σχολείου.

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία

Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου διέθεσαν άπειρες ώρες αυτοβελτίωσης, ώστε να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα της τηλεκπαίδευσης και να προσφέρουν στους μαθητές όσο το δυνατόν καλύτερο μάθημα εξ αποστάσεως παρά τα τεράστια προβλήματα που αντιμετώπισαν.

Σημεία προς βελτίωση

Υπάρχει ανάγκη να πραγματοποιηθούν ενδοσχολικές επιμορφώσεις.